Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Tricks 'n' Tips IV


Ποια κατσαρομάλλα θέλει ίσια μαλλιά χωρίς χημικά, χωρίς 'σίδερο', με φυσικό, αγνό και καθαρό τρόπο; Όλες; 
Πάμε λοιπόν: 
- σε ψεκαστήρι βάζουμε 2/3 νερό και 1/3 γάλα σόγιας ή γάλα καρύδας (λογικά μπορεί να γίνει και χρήση γάλακτος από ρύζι ή από αμύγδαλα)
-ψεκάζουμε τα μαλλιά και τα χτενίζουμε 
-αφήνουμε να στεγνώσουν και λουζόμαστε κανονικά 

Καλό εεε?

Εγώ δεν έχω κατσαρά μαλλιά, ούτε και 'πράσο' αλλά το έχω δοκιμάσει (τρίτη φορά εν συνεχεία- και τώρα που γράφω έχω γάλα σόγιας στα μαλλιά μου). Αυτό που έχω παρατηρήσει και το συνεχίζω για να το επιβεβαιώσω, είναι ότι το μαλλί μου, από τη 2η μέρα κυρίως και μετά, κρατάει ένα ωραίο ίσιο στυλ με όγκο και μέχρι το επόμενο λούσιμο δεν 'πέφτει'. 


Θα ήταν ενδιαφέρον αν κάποια με κατσαρά μαλλιά το δοκιμάσει και μας πει τα αποτελέσματα!!! Αναμένουμε...


AddThis Social Bookmark Button

2 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More